Υποστήριξη '17 - '18

       

       "ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ"

για τους φοιτητές του ΕΑΠ.

Γνωρίστε τις υπηρεσίες μας αναφορικά με τις πρότυπες-ενδεικτικές εργασίες Τιμή 30 ευρώ για τη 4η πρότυπη-ενδεικτική εργασία 2016-2017 στις ενότητες ΕΛΠ 20, ΕΛΠ 21, ΕΛΠ 22, ΕΛΠ 31, ΕΛΠ 41.

 

                "ΠΡΟΣΦΟΡΑ"

Για τους πρωτοετείς φοιτητές του ΕΑΠ

Ειδική τιμή για τη 2η ατομική υποστηρικτική εργασία 2017-2018 στις ενότητες ΕΠΟ - ΕΛΠ- ΔΕΟ.

 

Στις σημειώσεις περιέχονται ερωτοαπαντήσεις σε πιθανά θέματα με στόχο την προετοιμασία στις τελικές εξετάσεις

Συνεχής καθοδήγηση απο τους Καθηγητές

 

Κατατακτήριες όλων των Σχολών

 Υποστήριξη  Πανεπιστημιακών σπουδών

 Μακροχρόνια εμπειρία στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!

 

 

ΑΣΟΕΕ  

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΑΝΤΕΙΟ

ΝΟΜΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 

Δείτε περισσότερες πληροφορίες

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ειδικά υποστηρικτικά προγράμματα για τους

πρωτοετείς  και επί

πτυχίω  ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Like



Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
για όλα τα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
από ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.
Ποιοτικά μαθήματα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Ενημερωθείτε για τις προσφορές μας

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 0136761 ή στο info@oasep.gr

 

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΟ 22 PDF Print

Γνωσιολογικά ερείσματα της φιλοσοφίας του Θωμά Ακινάτη

Κατά τον Μεσαίωνα, ο Ακινάτης (1225-1274) προσέγγισε τη φιλοσοφία με βάση το τρίπτυχο της Φυσικής, των Μαθηματικών και της Μεταφυσικής. Στηρίχτηκε στην κυρίαρχη γνωσιολογική θέση ότι η αισθησιοκρατία -δηλαδή οι αισθήσεις, η εμπειρία- συνιστά την αρχή από την οποία εκκινεί η διαδικασία της γνώσης. Βέβαια, η τοποθέτησή του αυτή δεν εξάντλησε ολόκληρο το φιλοσοφικό τρόπο σκέψης του, διότι παρατήρησε πως η γνωστική διαδικασία χαρακτηρίζεται από την ικανότητα του ανθρώπου να φτάνει στην καθολικότητα μέσα από αφαιρέσεις του αισθητού κόσμου. Έτσι προκύπτει ότι, με αφετηρία το μερικό που προκύπτει από τις αισθήσεις και τις εμπειρίες, υπάρχει η δυνατότητα να σφυρηλατηθεί η καθολική γνώση, και ειδικότερα να οικοδομηθούν οι καθολικές έννοιες.

Υπό το πρίσμα αυτό εμφανίζονται τρεις τρόποι γνωστικών αφαιρέσεων, οι οποίοι παραπέμπουν στο προαναφερθέν τρίπτυχο της Φυσικής, των Μαθηματικών και της Μεταφυσικής. Ειδικότερα, α) η πρώτη αφαίρεση προσδιορίζεται ως φυσική, με την έννοια ότι αποτείνεται στη συγκεκριμένη ατομική πραγματικότητα ενός ένυλου αντικειμένου και σχετίζεται με τις ποιότητες που χαρακτηρίζουν την αισθητή ύλη, β) η δεύτερη αφαίρεση προσδιορίζεται ως μαθηματική και συναρτάται με την εύρεση των ποσοτικών χαρακτηριστικών της αισθητής πραγματικότητας, και γ) ο τρίτος τρόπος αφαίρεσης προσδιορίζεται ως μεταφυσική και αποτελεί συνολική θεώρηση της πραγματικότητας, καθώς στηρίζεται τόσο στην εξέταση κάθε ορισμού που αφορά στη συγκεκριμένη πραγματικότητα, όσο και στη συλλογή όλων των κοινών στοιχείων που υπάρχουν σε καθετί συγκεκριμένο. Όπως γίνεται εμφανές, η τρίτη γνωστική αφαιρετική διαδικασία είναι η πληρέστερη ανάμεσα στις τρεις παραπάνω προσεγγίσεις. Έτσι, η έννοια της «ύπαρξης», όπως και άλλες έννοιες -«αλήθεια», «ωραίο» κ.λπ.-, περνά μεν από την υλική πραγματικότητα, αλλά σχετίζεται κυρίως με την άυλη και μεταφυσική πραγματικότητα, η οποία με τη σειρά της περιστρέφεται γύρω από τον Θεό.

Κατά τον τρόπο αυτό, δημιουργείται ένα πλαίσιο συνεργασίας της Θεολογίας και της Φιλοσοφίας, διότι, κατά τον Ακινάτη, δεν συγκρούεται, ούτε επικαλύπτει η μία την άλλη. Η άυλη πραγματικότητα, που αφορά τόσο τη Θεολογία, όσο και τη Φιλοσοφία στο πεδίο της μεταφυσικής που αναπτύχθηκε παραπάνω, θεραπεύεται και από τις δύο. Στο φλέγον ζήτημα της ύπαρξης του Θεού, η φιλοσοφική λογική προσφέρει την επιχειρηματολογία πάνω στη βάση της ιδέας του Θεού, την οποία η Φιλοσοφία δέχεται από το πεδίο της Θεολογίας. Οι λεγόμενοι «πέντε τρόποι» της απόδειξης της ύπαρξης του Θεού, τα πέντε δηλαδή λογικά επιχειρήματα που διατύπωσε ο Ακινάτης, έρχονται ως συνέχεια όλης της παραπάνω γνωσιολογικής ατραπού.

 

Το φιλοσοφικό υπόβαθρο της Επιστημονικής

Επανάστασης του 17ου αιώνα

Κυρίαρχο γνώρισμα της Επιστημονικής Επανάστασης του 17ου αιώνα ήταν οι αλλαγές που επέφερε στο πεδίο της φυσικής φιλοσοφίας και, αναμφίβολα, στα κοσμολογικά ερωτήματα που απασχολούσαν τον άνθρωπο από την αρχαιότητα. Η φιλοσοφία σε συνεργασία με τις θετικές επιστήμες, οι οποίες γνώρισαν το απόγειο της ακμής τους κατά τον αιώνα αυτό, προσέφερε μια αναθεωρημένη γνωσιολογία, έναν ιδιαίτερο εμπειρισμό και ορθολογισμό, ο οποίος διαμόρφωσε το πεδίο που έχει ονομαστεί νεοτερικότητα, και βέβαια νεοτερική φιλοσοφία. Αυτό το φιλοσοφικό, γνωσιολογικό κατεξοχήν, υπόβαθρο οικοδόμησε τον πυρήνα της ανατροπής των παλαιότερων, και εσφαλμένων, σχολαστικοαριστοτελικών απόψεων. Ειδικότερα, ο λεγόμενος «αφελής εμπειρισμός» που είχε παρουσιαστεί έως και τον Μεσαίωνα, σύμφωνα με τον οποίο ταυτίζονται οι παραστάσεις των αισθήσεών μας με την πραγματικότητα, αντικαταστάθηκε από την εμπειρική παρατήρηση μέσω των επιστημονικών οργάνων, με βάση την οποία ήρθαν στο προσκήνιο οι αληθινοί νόμοι της φυσικής, όπως και το ηλιοκεντρικό σύστημα, το οποίο αντικατέστησε το παλιότερο γεωκεντρικό που είχαν υποστηρίξει τόσο ο Αριστοτέλης, όσο και οι Σχολαστικοί οπαδοί του κατά τους Μέσους Χρόνους.

Δεύτερο σημαντικό φιλοσοφικό έρεισμα της Επιστημονικής Επανάστασης αποτελεί ο αναθεωρημένος ορθολογισμός. Η παλιότερη καθαρή, που σημαίνει πέρα από εμπειρικά δεδομένα, νόηση, μια τέτοια διανοητική ενόραση, ένας τέτοιος ορθολογικός δογματισμός, δεν ήταν δυνατό να συμβάλει στην ανακάλυψη των πραγματικών τεκταινομένων στο χώρο της φυσικής πραγματικότητας. Κατά συνέπεια, δημιουργήθηκε ο νεοτερικός ορθολογισμός, ο οποίος στράφηκε στη σύνθεση της φυσικής αλήθειας μέσα από την ερμηνεία των δεδομένων της εμπειρικής παρατήρησης μέσω των επιστημονικών οργάνων, κατά την οποία διαδραμάτιζαν πλέον τεράστιο ρόλο και τα πειράματα.

Οι δύο παραπάνω αναθεωρημένες φιλοσοφικές προσεγγίσεις δημιούργησαν τον ορίζοντα της νεοτερικής επιστημονικο-φιλοσοφικής μεθόδου που ονομάζεται πλέον «πειραματική». Κατά συνέπεια, εγκαταλείφθηκαν οι αστήρικτες, μεταφυσικές και, εν τέλει, εσφαλμένες προσεγγίσεις της φυσικής αλήθειας και τη θέση τους πήραν οι με στέρεες βάσεις, φυσικές και αληθινές ερμηνείες της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν και «τελεσίδικες» ή υπό αυτήν την έννοια «δογματικές». Συνιστούσαν, όμως, μια στερεή βάση. Κάτω από αυτό το φιλοσοφικό φως διατυπώθηκαν οι νόμοι της κίνησης, οι οποίοι δόθηκαν στην τελική τους μορφή από τον Newton, καθώς και η σημαντικότατη ανακάλυψη της βαρύτητας των υλικών σωμάτων, η ύπαρξη κενού, η μηχανιστική ερμηνεία του σύμπαντος.

 

Περίοδος 2017- 2018

 

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟ Ε.Α.Π.

 

ΤΜΗΜΑΤΑ (group) - ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΡΩΙΝΑ-ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ-ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ

 

Εξαιρετικά ελκυστικά πακέτα

στα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ και ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ του ΕΑΠ

(MBA, ΤΡΑ, ΕΚΠ, ΕΚΕ, ΔΠΜ, ΔΜΥ κ.α.)

 

ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΑΠΚΥ)

 

Ειδικές προσφορές σε υποστήριξη εργασιών και μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος

2017-2018

Επικοινωνία

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Για πληροφορίες στείλτε μήνυμα στο info@oasep.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τηλέφωνο επικοινωνίας :

211 0136761

 

Ώρες επικοινωνίας 

θερινό ωράριο   13:30 - 21:30

Για επικοινωνία εκτός ωραρίου στείλτε email

ή Φαξ στο 211 0136762

ή πατήστε εδώ να συμπληρώσετε τη φόρμα

Στατιστικές Αναλύσεις SPSS

 

 Στατιστικές Αναλύσεις – Εργασίες SPSS

Υποστηρικτικά μαθήματα SPSS & EViews

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ

ΓΙΑ A.E.I., A.T.E.I., Ε.Α.Π. & ΚΟΛΛΕΓΙΑ